12:19

Kaos skulle jag kalla nattens arbetspass, en väldans stor kaosbomb. Hade varit lite småbråk mest hela kvällen men inget vakterna lyckats bryta men efter stängning blev "gängledaren" kvar, en kille som påstås vara farlig och jag må mig inte till att finna min inre rädsla för honom utan har tjafsat med han ett dussintals gånger. Orka vara rädd för människor? Gud som haver... bråk blev det, på arabiska så jag fattade inget alls och detsamma gäller det för vakterna då vi stod som frågetecken inne i klubben! Har faktiskt aldrig skådat något liknande, 5-6 araber och minst lika många vakter, klubbägare och personal. Glas krossades, hot, golvkastning och väggkänsla. Inte heller fick jag lämna lokalen ifall jag hade blivit indragen i bråket utanför och vakterna inte kunde hålla ett öga på mig, så där stod jag och kolla på ett dussin män slåss, skrika och blöda. Män och deras leksaker alltså, alltid lika imponerad blir jag.

Nog om det - idag är jag svintrött, sov fram till 12 (gick visserligen och la mig halv 4) och idag ska jag städa, tvätta och packa för imorgon åker jag hem till... wait for it ... Ljusdal! Hoppas att Kristofer kommer på torsdag också.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Freakshow,I hate it!

2012-02-05 @ 22:02:47
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: mormor

Hoppas du får tid att titta in. Lite mat kanske? Kram

2012-02-05 @ 23:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0