17:10

IDAG;
Vaknade upp hos mamma, tog 11:26 tåget till Ljusdal och lämnade av packningen hemma hos Sanna och Daniel. Köpte gravljus och promenerade i finvädret till kyrkogården och sa hej till alla jag tragiskt nog känner där och efter skjutsade morfar mig till farfar som bor ute i skogen. Väl där drack jag kaffe med farfar och Ulla och passade på att äta limpsmörgås med ost som serverades, kollade även på herrarnas skidstafett. Vädret höll i sig och det var fortfarande vårvarmt vid 15-snåret och jag valde att promenera tillbaka in till byn, mötte Sanna på stationen och sitter nu och tuggar tuggummi i hennes soffa. Kl 18 ska jag till mormor och morfar och äta middag sen kl 20 blir det sista hänget med Sanna och Hägg innan jag imorgon 05:43 tar tåget tillbaka ner till Trollhättan och hem till min älskade Håkansson.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas snart på att få hem dig igen :-) puss

2012-02-12 @ 19:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0