20:13

Sitter i Sophie och Frida's kök och dricker chai té och har just bakat morotskaka, gud vad jag har saknat dessa människor när jag är riktig och känner efter. Jag och Frida har varit på fotoutställning och mått illa, närbilder är lagom avslöjande? Käkade på Taco bar tillsammans med Olivia och det var gött att få träffa henne igen, hon lovade att komma tillbaka hem till Trollis och aldrig på riktigt bli en stockholmare. För här är man konstig, idag på Taco bar så fick jag ett glas cola som smakade snusk och ingen kolsyra så jag gick tillbaka med den till kassan och sa till, kassörskan smakade och sa otrevligt "jag tycker den smakar normalt" och räckte tillbaka glaset... alltså?

Åker i alla fall tillbaka redan imorgon, här blir det fullt hus då alla inneboenden får nya besök och Olivia åker också tillbaka över helgen så ja det sa sig självt. Men vad gör det, får åka tillbaka en annan gång helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0