20:17

Morgonsim
Frukost
Promenad till fröken Stelling
Promenad tillbaka
Middag (vegburgare)
Gympass
Halv åtta hos mig
& Sveriges mästerkock...

FAN VAD BRA DET GÅR NU!
Världens bästa pojkvän, vänner och familj. Thailand om ynka 3 veckor och nytänding till att bygga upp musklerna i överkroppen, snart är jag fan tillbaka! Börjar se fram emot frukost till och med och det glädjer mig mer än nååågot annat för om jag äter frukost är jag glad hela dagen! Och träningen blir så mycket bättre.
Men nog om detta, nu slutar pausen och mästekockarna imponerar på mig som vanligt, fan vad go dom är dom jävlarna.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaaaaaaaaaaaaaaaa snart lyfter vi mot Thailand, Sol och bad och myyyyycket god mat och fruuuuukt. Vad jag längtar efter solvarm färsk annanas. Puss

2012-02-16 @ 19:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0