00:05

Varför jag längtat hem under en två veckors period slog mig ganska tydligt när jag idag äntligen får plinga på Kristofers ringklocka. På vardagsrumsbordet står pepsi max, nötter, presentkort på espresso house samt barntuggummin. Jag är så glad över att äntligen få vara hemma igen, tillbaka till riktigt kaffe och "goa gubbar"

Fick fördelen att sova hemma hos min mormor och morfar inatt och morfar var så duktig så han rökte under fläkten hela morgonen/förmiddagen tills jag drog vidare hem till Sanna och Daniel. Mormor åkte tidigt och jobba medans jag och morfar satt och kollade på film hela morgonen, synd att klaga ass.
Resan tillbaka till Trollhättan påbörjades idag kl 15:00 och avslutades 22:15 i världens goaste pojkväns soffa, SVIN gött.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, skönt att vara hemma i trollis igen :)

2012-01-02 @ 13:42:14
URL: http://sannatrosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0