09:51

SVÅRT ATT INTE VARA GLAD NÄR SCHEMAT SER UT PÅ DETTA VIS:
- Hemresa, Kristofer följer med upp
- Viljas dop
- Mamma bjuder på thaimat
- THAILAND!
- Åka till Oslo, säga hej
- Fina familjen kommer ner till Trollhättan

Att jag har legat sömnlös spelar ingen större roll, att jag fortfarande är svag i kroppen spelar inte heller någon roll nu när det är så fina saker som ligger inplanerad framför mig. (HUVUDINGREDIENSEN I ALLA, bortsett från norge, ÄR MIN FINA MOR OCH PLAST-FAR) Jag har även bokat in vaccinationen inför Thailand nu på torsdag, Kristofer lovade att följa med så jag inte dör av sprutan. Men nu ska jag inte tänka på den utan allt det fina och Gotye, oj oj.

Kommentarer
Postat av: mormor

Vi längtar och väntar på er också. puss till er

2012-01-24 @ 12:33:25
Postat av: Mamma

Fina mor! Tack för den gullunge! Puss

2012-01-24 @ 12:34:09
Postat av: Madelene

LÄNGTAR <3

Men du ska väl få spruta 2 eller 3 ggr beroende på vilken sort du väljer? :p

2012-01-24 @ 18:14:11
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0