12:19

Lagom slutkörd mina knän var igår, dom håller inte men samtidigt var det relativt självförvållat då jag sprang runt i 9 timmar klädd i converse. Men i alla fall så var det kul då jag 17:00 klev på förtsa passet för att jobba i restaurangdelen tillsammans med Johanna. Restaurangen var bokad av hela släktet av det libanesiska släktträdet här i Trollhättan pga dop och wow vilken dopfest i jämförelse med svensk kultur. Jobbade i baren samt servitris och tiden bara flög iväg och helt plötsligt var klockan 22 och jag måsta byta om till min 1903-tröja och köra ett ensamt pass på golvet, upp och ner och fram och tillbaka, så trött blev jag och när det var dags för stägning gick jag nöjd hem till Kristofer, somnade på ett få antal sekunder och vaknade 11:38 utvilad med självklart med en helvetes huvudvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0