16:13

Puuh, sådär ja! Nu har jag städat klart Kristofers lägenhet så nu är alla spår av svinkoppor borta! (samma sak gäller det när det kommer till Håkansson som stack iväg till Lund för att jobba) men jag biter så lättsamt ihop fram tills på torsdag och som sagt, nu har jag en städad lägenhet som kan glädja mig. Tvättat alla sängkläder/handdukar, dammat och torkat och allt som hör till och det tog ca 3,5 timmar för att städa hans 2:a vilket är sinne tycker jag. Hade planerat in ett träningspass men det hinner jag inte med längre så ist får det bli en hurtis-promenad för att sedan välkomna frugan med öppna armar! Ska bara se till att hålla mig vaken också så blir detta bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0