21:22

Göteborgresa med riktigt goa gubbar (Kakiiz, Håkansson, Robin och Simon)
Simon Bylund "den här låten handlar om våran resa till Göteborg" och med det sagt blev det ett gott skratt i bilen då vi lyssnade på Amanda Fondell - All this way. Men det är sånt den fina lilla människan vräker ur sig, han är ibland den där lilla pricken över i:et. Så trots huvudvärk och illamående så ger jag tummen upp för bilfärden.

Men Göteborg gav oss idag sitt bästa då jag idag blev erbjuden jobbet jag sökte, har inte riktigt bestämt mig men deras positiva tankar kring mig gör det svårt att tacka nej. Ska dit igen imorgon för att få höra på lite mer, inhandla arbetskläder och träffa arbetsgivarna. Men innan det blir det jobb i vanlig ordning, 40 minuter och inte det minsta taggad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0