22:47

(En underbar givande dag, vuxenpoängen delas ut non-stop till mig och kristofer...)

1. Tvättat hela förmiddagen, 5 tvättar för att vara exakt. Sängkläder, kulörtvätt och allt vad det innebär. Handtvätt och ett tvättställ från svärmor som står strax överbelastat här intill mig.
2. Ut till Överby för att köpa kaffe till min kära tassimo (tack igen mor och plastfar) och min mindre kaffepimplande pojkvän passa på att köpa oboy i smak av marabou. OBS detta bidrar inte till några minuspoäng i poängsamlingen.
3. Besök på ICA Maxi och varför det ligger vuxenpoäng i det besöket behöver jag inte predika i. Inhandlade dagens middag som bestod av: salsa, tortillabröd, gurka, grönsallad, tomat och lök som sedan snabbt roddes ihop till en liknande wrap och in i ugnen! Och det som bidrog till +10p = kaffe på maten.
4. Inhandlade nya tandborstar
5. Köpte en plånbok som innehåller minst 10 olika kortfack.
6. Kvällen fick ett vuxet avslut hemma hos Simon i sällskap av Isabella och där kollade vi alla fyra in den svenska gamla 90-talsrullen: Det blir aldrig som man tänkt sig.

Nu ska jag tvätta löständerna och höja värmen, cirkulationen är ju inte densamma som när man var ung.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Finns choklad här hemma också till veklingen :-) så då överlever ni helgen i februari. Puss

2012-01-02 @ 23:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0