atombomb

1/10
Datumet då jag träffade Kristofer för första gången, jag bakom baren och han askalas. Ingen behöver tro mig när jag skriver följande, men sen det ögonblicket hade han mig.

2/10

Första smset...

4/10
Jag skulle ut till Vänersborg för att höra Håkan Nesser prata om sin nya bok, hade skrivit med Kristofer non stop hela dagen och bjöd med honom trots att jag var stensäker på att han skulle tacka nej. Jag hade som tur var helt fel så den dagen blev den första dagen vi hittade på något tillsammans. Efter Nesser åkte vi och spela biljard och efter ett SOS-samtal från hans syster Kakiiz så slutade kvällen hemma i deras kök då vi bakade kanel samt vaniljbullar.

8/10
Sov för första gången tillsammans...


9/10
Kristofer myste till det för mig genom att kolla på Karlsson på taket och visade Forngården och andra sevärdheter, han fick även sin första puss från mig då vi stod i kön inne på Coop. Jag stod och kollade på honom i profil och insåg då att jag bara måsta pussa honom.

14/10 (taget ur verbalt missfoster)
"Inkiksläge
jag har aldrig känt mig så hemma.
Redan från första sekund
kära ögonblicksvän
-du hade mig på rätt avstånd.

Målada naglar
klädd i svart,
inte ens det ger mig karaktär.
Du vann mig för länge sen
"

Den kvällen ställde Kristofer upp helhjärtat på mig, den fredagskvällen då jag blev så full så jag knappt kunde stå upp själv. Han tröstade mig, tog hand om mig och tog med mig hem till sig och bäddade ner mig i hans säng.

15/10
Jag insåg att jag tänkte ge mig helhjärtat till honom, 2 veckor efter att jag träffat han för första gången!

20/10
Vaknade upp i Kristofers säng, han hade hunnit åkt till jobbet men lämnat ett meddelande på dataskärmen med texten "dig tycker jag om" Då insåg jag att detta skulle verkligen få ske ♥

5/11
Kristofer tar med mig till Ullared, av någon anledning reagerade min kropp jättekonstigt på den stora folkmassan och utvecklade snabbt feberfrossa och ett kroniskt illamående. Kristofer klädde mig topp till tå och skjutsade runt mig hela dagen i kundvagnen. Den kvällen fick jag sjukanmäla mig från jobbet och hemma låg han och tog hand om mig.

6/11
Han och jag blev ett Vi
och sen dess har jag sagt till världen att denna människa släpper jag inte utan en rejäl svettig och blodig fight.
Kristofer vet nog inte om det själv men han har hjälpt mig så otroligt mycket - han har styrkt mitt Jag, fått mig att stå på mig själv och gett mig så mycket som jag inte riktigt fått upplevt i ett förhållande förr. Ja jag är så jävla tjatig och tramsig men det kan inte hjälpas -


...för jag älskar honom


Kommentarer
Postat av: Madelene

<3

Jag har inte ens träffat människan, ändå kan jag med säkerhet säga att du hittat rätt! Glad för er skull, bättre tjej kan han aldrig få!

2012-01-18 @ 08:37:21
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: hägg

:):):)

2012-01-18 @ 18:37:59
Postat av: Frugan

Jag får rysningar och blir kär i er även fast jag kan denna historien utantill och innantill, typ. Ni är så söt så man vill käka upp er båda två, mest dig!

Vi har det bra vi, frugan. Du och jag och våra fina pojkvänner!

2012-01-18 @ 23:26:47
Postat av: Mamma

<3 <3 <3 Älskar dig och är så glad för att du har "hittat hem" Puss

2012-01-19 @ 12:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0