skjut stureplanshoran.

Visst uppskattar jag att människan skiljer sig detaljrikt från sin egna ras, att man går runt med olika värderingar, vänster och högerpolitik, slampor och oskulder likt bokmalen och rebellen. Men det hör till att ogilla andras värderingar och val för hur ska man annars uppskatta sina egna? För det är vad jag måste intala mig själv, renrasad och röd som jag är. Jag gillar valmöjligheterna som uppstår när vi inte går runt och tänker lika men samtidigt ska jag vara fruktansvärt ärlig nu i följande rader och hur det påverkar er skiter jag blanka fan i för nu är jag less på kvinnor.

"Färgat underhår, piercingen på sidan av överläppen, tjejen som ska (likt besatt) knulla andras pojkvänner, blondinen med för mycket blekning i håret, mascaran som klumpar sig längst in, läpp-posen i spegeln, stilettklackarna en onsdagsförmiddag på stan, opererade bröst, 16 år och gravid och VEM ÄR FAR TILL MINA BARN? silverringarna i öronen, idominsalvan på läpparna, sms flirt, bara peka och pappa betalar, vem låg med vem? minispegeln i pradaväskan och helst inte ens i orginalförpackning, ser upp till stureplanshoran, missat att sverige blivit blått, röstade inte i valet men vill gärna uttrycka sina tankar kring invandrarpolitik, skrattar när andra skrattar, (lixom), djungeltrumma, skitsnack"

Kvinnan kan vara så oerhört oattraktiv och ibland vill jag evakuera till ett land med män, jag älskar män.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Haha, vad jäkla klockrent skrivet! :D

2012-01-10 @ 15:39:03
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, vad många pinnhål du stiger i mina ögon, varje dag!!

2012-01-10 @ 22:52:55
URL: http://tusilagoo.devote.se
Postat av: Matilda

Jag tycker också bara om män. Inget annat.

2012-01-11 @ 14:51:25
URL: http://m-a-t-i-l-d-a.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0