21:08

Mitt sockerförbud tär mig i bitar, bara för att det är ett förbud så blir det ju jävligt tufft direkt. Som småbarn som vill men inte får, kan ju erkänna att jag har tänkt på kladdkaka sedan i fredags. Och läs sockerförbud, inte godisförbud.  Varför då undrar ni, du äter väl inte socker? Nej kanske inte men det händer ibland, ibland blir det för mycket godis men jag är glad. Ser detta som ett litet försök till att uppnå något stort, socker finns idag i nästan allt! Men jag hade satt 1 månad vilket jag tror kommer brista snart... Kladdkaka smakar gott och fyller i denna stund min mun av saliv, endast tanken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://food-and-health-in-my-way.bloggplatsen.se/2012/06/20/8117449-recept-kramig-halsosam-snabb-kladdkaka/ ta bort sötningen :)

2012-07-03 @ 07:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0