aspartam

Att betala 99 kronor för internet ombord på tåget är ett bra beslut att fatta, prisvärt initiativ! Sitter på tåget till Stockholm för byte till tåg mot Hudiksvall och sedan buss, ser verkligen emot detta. Pussade min pojkvän hej då och vill gärna pussas igen... men istället sitter jag felvänd i SJ's snabbtåg och lyssnar på en intresseväckande konversation mellan mor och son. Glädjer mig över att jag har följande i väskan:

Pepsi max, Stimorol fresh & clean, Stimorol fusion, Stimorol senses, V6 kids sugerfree x2, vattenmelon, Läkerol YUP, Läkerol acerola och Extra professional. Satan vad jag tycker om aspartam, jag viger mitt liv.

Kommentarer
Postat av: mormor

när kommer du? kram

2012-07-06 @ 20:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0