news -

Lite uppdatering:
Resan hem till Hälsingland var väldigt behövd. Som överraskning kom Kristofer upp också sista helgen, blev mycket att hinna med och det mesta krockade med varandra men det som var tråkigast är att mormor och morfar inte hann med att träffa Kristofer. Bättre försök nästa gång.
När jag kom ner till Trollhättan väntade massa jobbtimmar vilket glädje mig, cash is king. Men helgen som varit var "Fallens dagar" vilket är i stort sätt samma sak som stadsfesten, jag sov i alla fall inte en blund pga allt liv utanför mitt fönster, mitt i stan. Så det var en tuff vecka/helg att jobba långa pass men ack så värt.

Sen som sagt letar jag lägenhet, hittat två. Den ena har en loftvåning men konstig hyresvärd. Den är mindre och dyrare än den andra lägenheten men har som sagt en LOFTVÅNING! Den andra ska jag ge en till chans idag då jag ska möta hyresvärden om dryga timmen för att ta ännu en titt. Vi får se hur detta slutar?

Kommentarer
Postat av: Anonym

loft loft loft!!

2012-07-25 @ 11:30:40
URL: http://victoriya.freshnet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0