ringde någon 112?

Jag har blivit kass, kass på att uppdatera denna lidelse. Hah inte ens detta kunde jag göra med stil... Men vad är nytt med mig förutom att jag jobbade hela midsommar och var 100% helt ensam medans min pojkvän hade det bättre ute på kusten. Sanna var ju också här förre veckan och det var hur bra som helst. Vi spelade biljard, promenerade, åkte till Göteborg, kollade fotboll och badade. Sen när hon åkte kom regnet, bokstavligen.

Nu är jag ledig denna vecka och jag trodde det skulle bli jättebra men nu sitter jag uttråkad igen eftersom alla andra faktiskt jobbar. Vill se Ice Age 4 i 3D imorgon och ska lura med mig Kristofer annars vet jag inte. Allt är så där väldigt regnigt och tråkigt hos mig men vecka 28 kommer jag hem. Skriv upp det nu så ni inte glömmer av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0