uppdatering på läget -

Har inte riktigt haft ork till att hålla er uppdaterad i vad som händer här nere men ska göra mitt yttersta. Förra veckan fick jag som nämnt nyckeln till lägenheten och sen dess har jag målat den vit, hängt på ikea.se och planerat flytten på bästa sätt. I fredags provjobbade jag på ett konditori ute i Vänersborg och det gick bra, dock lite förvånad över hur många sorters bullsmaker och brödsorter det finns (inte undra på att människan är fet)

Nu i helgen har jag bara tagit det lugnt, packat och igår åkte jag och Kristofer till Göteborg för att besöka Ikea, det gick bra bortsett från alla andra människor som hade samma tanke som hade samma idé, fyfan. På kvällen åkte vi och hämta pall till sängen jag ska bygga ihop, bestämde mig för att passa på att måla de tre lastpallarna så jag skulle vara färdig till idag... trodde det skulle gå fort men halv ett i natt blev jag färdig. Trät var fan lika hungrig som sommarmyggan! När jag klev upp så var jag helt bortkopplad men upp skulle jag för att tvätta och nu är jag hemma i Kronan och ska snart cykla ner till stan för att få ordning på lägenheten, hoppas pallarna har torkat nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0