07:40

Vad är nytt?

Jag gillar dubstep, det är nytt. När min vän Robin spelade upp all sin dubstep som han producerat själv lovade jag att aldrig uppskatta det men här ligger jag nu och poppar Skrillex? Man hamnar i någon mittemellan-värld när man lyssnar, kroppen får ett jävla floooow. Något annat som ni kan ta del utav, hmm..... (tänker)
Jag längtar till sommaren då jag kan åka ut till Smögen och ta del utav sommarkusten, det ska bli helt makalöst. Hört allas historier om sommaren på kusten, festerna och folket och jag vill ta del utav det nu. Vi var ju i Smögen för någon vecka sen och kollade lite i finvädret och jag kan bara säga det att hakan hängde nere vid knäskålarna, hänförd.

Idag ska jag till mitt nya jobb och skriva anställningspapper och jag är så fruktansvärt nöjd över det. Frugan kommer hit om några timmar och då ska vi dricka kaffe, ta den långa promenaden ut till Överby då hon ska jobba på h&m och jag ska äntligen bli en anställd. Säg hej till Micaela som jobbar på Coop Restaurangen! Jag är ju awesome på att laga mat.

Något annat som är nytt är att jag ska byta sambo, efter Thailand (5 dagar kvar) så ska jag flytta ihop med frugan och Sandra! Det kommer bli så jävla awesome. Och nu undrar ni säkert varför, bor inte hon med sin finfina pojkvän? Jo just nu så är det så men det var ju aldrig riktigt meningen att jag skulle bo här? Han erbjöd mig sin lägenhet så jag skulle slippa hyra ett rum av två mycket märkliga människor. Men nu har jag blivit kvar här för länge så nu är det på tiden att dra på sig lite, för det är för tidigt att bo ihop har vi kommit fram till och ja... i'm in it to win it ♥

Men nu ska jag ta vara på spotify och vila den sista stunden innan jag verkligen måste kliva upp ur sängen, ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0