13:03

Fruktansvärt trevligt igår att kolla på fotbollen inne på O'learys tillsammans med Kakiiz, frugan och Sandra. Drack alkohol och tjöta som bara flickor kan, tjoa högt när Sverige gjorde mål och bua åt Zlatan. Frugan och Sandra måsta tyvärr dra redan vid 22 men jag och kakan stannade, låtsas som om vi visste vad vi tjoade för, drämde näven i bordet samtidigt som alla andra gjorde det - and so on. Fick lille suget på Max's hamburgare så där vid nattesnåret men för första gången någonsin (nypa salt) var det stängt vilket resulterade i storkok hemma hos Kristofer och kakan som nattöverliggare och självklart reprisen av Sveriges mästerkock innan jag somnade gott i soffan.

Idag har jag hunnit med morgonkaffe, morgon-tjöt med frugan och morgonpromenad, så lång så det övergick till en förmiddagspromenad. När jag kom tillbaka till Kristofer hade Kakiiz hunnit vaknat och dragit sig hem men jag har lyckats lura tillbaka henne så snart är hon tillbaka. Solen skiner, dragspelsmannen spelar sina toner utanför på gatan och det är 9 dagar kvar tills jag åker till Thailand (ibland så lever livet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0