22:02

Jobbat idag, samma sak igår. Trivs väldigt bra bakom all matflott och lukten av mig när jag klivit av mitt skift, jag trivs. Skönt att komma hem trött och veta att jag ska tillbaka, men inte nu på ett tag för om 24 timmar sitter jag på planet mot Thailand. Har bytt ut musiken på min mp3 och packat massa pocket till phuket, jag är så lustig eller hur?
Mamma har fixat en stor godispåse och packat min tandborste, om ni tror att jag är vuxen så får ni tänka om och nu ska jag packa det sista lilla sen dra mig till mitt vanliga nattjobb men idag ska jag stå på andra sidan baren och se andra jobba och detta mest bara för att jag ska säga hej då, allra helst till frugan! Ha det gött för fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0