07:25

Vilken dag det var igår, sol och promenader. Hängde större delen av dagen/kvällen tillsammans med Kakiiz och vi tatuera oss non stop då jag har en fet en jävel på halsen. På kvällen kolla vi på korp-premiären och min finfina pojkvän spelade och vann med 4-2. Efter det drog jag, Kakiiz, Lisa och Johanna till max och skrämde livet ur personalen då vi snurrade fram som en tornado och skrattade högt. Kvällen slutade sittandes i Simon/Kristofer's soffa tillsammans med dom och kakan, så som det alltid passar sig. Idag blir det nog lite öl, eller hur var det?

P.s något som jag och Kristofer lyckas missat är att vi i förrgår hade varit tillsammans i 6 månader, coolio.. ♥ d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0