11:39


Dagar som är grå som dagarna är idag, då längtar jag tillbaka till Thailand mer än vanligt. Värmen, maten och alla människor där... hakuna matata, det är inga bekymmer. Till skillnad från Sverige, här är det regnigt och kallt och helst så ska man ska gråta när ingen ser. Och som grädde på moset så lider jag just nu av en hemlängtan så stor.

Annars flyter livet på nere i Trollhättan. Jobbet i lördags var påfrestande men riktigt kul, massivt med folk men inget bråk då alla var fulla men glada. Igår lyste till och med solen en stund så jag, Kristofer och Simon åkte på baklucke-loppis och käkade korv med bröd. Kvällen spenderades med Lisa, Simon, Isabella och Kristofer och vi såg en riktigt bra film: Contraband (rekommenderas starkt) och idag vaknade jag upp i min älskade pojkväns säng. Han är riktigt fin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0