17:31

Igår kom äntligen solen till Trollhättan och vi drog ihop ett gött gäng och slog upp kubbet nere vid fallen och mitt lag vann! Inte för att jag kan påstå att det var tack vara min hjälp utan dom hade nog klarat sig snäppet bättre utan mig. Senkvällen spenderades hemma hos Kristofer tillsammans med Simon och Isabella och vi kollade lite på tv tills jag kom på att jag måsta ringa "grabbarna grus" och det satt som pricken över i:et. JAG BLEV SÅ GLAD AV ATT PRATA MED DOM! Jag fick reda på att det inte blir nå peace and love i sommar vilket va lite tråkigt men ist ska jag mysa mig in på en norrländsk strand med de bästa grabbarna i Hälsingland!

Nu ska jag snart ladda inför jobb, kollar lite på tjockisar på tv'n innan för det tycker jag är himla roligt. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0