20:12

Äntligen har jag fixat ett boende, mitt egna boende. Har inte haft något eget på lite mer än ett år och det har varit sjukt jobbigt! Äntligen ska jag få vara hemma NÄR JAG VILL och vara själv NÄR JAG VILL och inreda bäst fan jag vill (det vill säga, vitt och lite mer vitt?) Lön på fredag, solen skiner på och det är sjukt varmt. Jag är ledig hela 7 dagar och ska fan bo utomhus - eller i alla fall fram tills på tisdag då jag får lägenhetsnyckeln. Fan vad gött jag har det.

Såmed en 90-säng, minikyl och lite vit målarfärg så beger jag mig tillbaka in till stan, ett kärringkast med boll ifrån min pojkvän och 3 minuter från gymmet! Och snart... ja snart är det 6/6 och halva familjen kommer ner.

Kommentarer
Postat av: bambi

oh vad underbart det låter! :D

2012-05-23 @ 20:37:37
URL: http://imallgone.blogspot.se/
Postat av: Madelene

Ja nu är det nära :D

Haha, så lika, vitt ska det vara <3

2012-05-23 @ 22:22:33
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: mormor

Grattis och lycka till med lägenheten. Kram

2012-05-24 @ 16:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0