20:18

Klev upp i tid för att hinna med ett morgonpass då Core stod på schemat, lika jobbigt som alltid men gött som satan själv. Väl hemma hos Kristofer snyter jag ur mig blod och blir tröttare och tröttare för sekunderna som faller.
Det resulterade i att jag har legat nedbäddad sen 15:30 och verkligen bara försökt att sova, men jag vet ju att för mycket vila resulterar till motsatsen och man blir bara mer slö. Men nu är i alla fall Isabella hemma här med mig och vi har just kollat på Eva & Adam, gissar på att det blir några fler avsnitt. Passar utmärkt då jag egentligen bara vill sova.



Kommentarer
Postat av: Anonym

lilla du, du måste vara noga med att äta näringsrikt. inte bra att blöda näsblod. du måste vara rädd om dig. det finns bara en av dig. kram

2012-05-05 @ 20:53:51
Postat av: mormor

mormor kom bort. kram

2012-05-05 @ 20:55:17
Postat av: Mamma

Det där lät inte bra. Du måste vara rädd om dig. Nu är det mindre än en månad kvar :-) Puss o kram

2012-05-05 @ 21:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0