Misantropi

Det var länge sen jag faktiskt skrev något givande här, något som inte tvingar er att läsa mellan rader och fundera vad faaan hon nu menar? Sak samma, jag räknar bara ner dagarna tills jag kommer hem, har aldrig sen jag flyttat från ljusdal känt denna hemlängtan.

Vill ha jul. Vill förstå varför julkänslor får mig att gråta. Vill spela Peter Jöbacks julskiva.

Vill radera hela hösten, hinna träna (vill känna viljan) Vill bli muskellös och inte liten som nu. Vill inte att folk ska erbjuda sig sin hjälp när jag ska bära saker. Men allra mest vill jag radera hösten som annars råkar vara min favoritårstid.


Kommentarer
Postat av: Mamma

längtar efter dig mitt lilla hjärta <3 puss

2012-11-26 @ 13:07:31
Postat av: mormor

tänk på morfars rökning så står du ut lättare. men vi väntar. kram

2012-11-26 @ 17:07:22
Postat av: Sanna

Jaa, snart kommer du hem! Wiho!

2012-11-27 @ 13:26:27
URL: http://sannatrosell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0