Då vs. Nu

Detta är något jag skäms över och låtsas som om det aldrig varit. Ska jag vara ärlig så visste jag inte att jag såg ut som jag gjorde och det gör psykiskt ont att påminna er om hur jag sett ut. Men detta i syfte av att kanske inspirera andra, själv har jag inte alltid varit hälsosam men jag IDAG i jämförelse med mig själv för bara 2 månader sedan har förbättras väldigt mycket, på sån kort tid. Från att leva på kaffe och sallad (på sin höjd) till att äta i alla fall 3-4 gånger om dagen, fet och proteinrik mat. Långt kvar till full förståelse men snart är demonerna borta.

Från 72 kg till 49, nu 52 kg! ❤


Kommentarer
Postat av: Sanna

<3<3

2013-04-07 @ 19:03:29
URL: http://sannatrosell.blogg.se
Postat av: Madde

Du är så jäkla snygg och det glädjer mig något enormt att du börjar komma över alla dina demoner och förstår vikten av att få i sig tillräckligt med bra födoämnen för att kunna bygga muskler!
Har inget minne av att du vägt 72 kg! När vi var små kan jag minnas att du var så där rund och go med en navel som pekade rakt ut, som Vilja ser ut idag! ;) Gulligt mullig som hennes pappa säger ;P
Men hur som helst, du är riktigt snygg, speciellt nu när du börjar se riktigt hälsosamt snygg ut och riktigt vältränad! :D Heja dig!! Tills v 25 vill jag se utökade: biceps, triceps, trapezius, deltoideus, abdominis och gluteus maximus, så tryck i dig lite extra proteiner, fett och gärna lite långsamma kolhydrater! ;)

2013-04-09 @ 09:38:45
URL: http://maddeluttten.blogg.se
Postat av: Madde

ÄLSKAR DIG!! <3

2013-04-09 @ 09:39:03
URL: http://maddeluttten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0