Torsdag

Kort uppdatering -
Tränar på, ser resultat och just i denna stund sitter jag i kristofers soffa med magmuskler som, helt ärligt, känns som om dom BRINNER efter mitt kvällspass Core och det är så jävla gött! Tidigare idag körde jag även bodypump med gårdagens träningsvärk i ryggsäcken så hur skadad jag känner mig imorgon återstår att se. Men imorgon har jag vilodag då jobbet ser till att jag missar gymmet pga dåliga öppettider.

La även en beställning på gymgrossisten tidigare idag. Lite prestationsförhöjande, koffein och vitaminer så nu kan jag inte skylla ifrån mig. Mina nuvarande prestations-pills blev ödelagda idag då min vattenflaska läckte så praktiskt i min väska. Hade som tur i oturen bara en dagskur kvar. Men nu ska jag pussa min pojkvän som smakar choklad, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0