-

Ledig helg sen går jag på semester, igen. Denna gång hela vecka 27 och får besök från skogarna (mamma, systrar och syskonbarn) men detta kommer inte ge mig någon paus i tränandet då jag denna vecka haft en guldvecka efter en "bulk"-vecka i Norrland. Allt har klaffat så som träning sömn och näring, nya träningskläder hjälpte ju också på traven kan vi ju få framlyft. Träffat ett sånt härligt grabbgäng på sportlife som jag tränar med, känns sporrande.

Sak samma. Allt är bra nu. Haft en fin lördag: morgonpass följt av flyttstäd, film i regn med pojkvän och svärfar sedan middag på strandgatan med fina Sandra, fick även chans att premiäranvända mina fina brallor -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0