10 till 15

Ökar i vikt, gör mig både glad och ännu mer motiverad! Även väldigt glad över att jag lyckats döda sockertorsken i mig men har nu väckt mitt finncrisp-monster igen, också blivit en kvarg-fantast blandat med hallon och kanel (en ny favvisfrulle) och tanken på finncrisp får mig att klara av ett två timmars träningspass utan större problem. Så mitt tips till allmänheten är naturell kvarg, jag äter den lätta kvargen med 0,3% fett. Mycket har förbättras i matväg nu när jag tränar hårt men "fett rädslan" består ännu. Ska dock på en föreläsning gällande kostrådgivning på tisdag och hoppas på att fatta upp ett och annat inom mat och träning, hur de två faktorerna påverkar varandra. Vet bara att mitt behov av energi har stigit, hungrig näst intill hela tiden och försöker äta bra. Förlorar ju en del på att inte äta kött, mår fortfarande illa av tanken på att äta det. Fisk funkar och kyckling går an men resten ger mig nästan kväljningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0