Måndag

Okej, svarar på frågor -
Vad ska jag göra på min semester? v. 25 ska jag hem till Hälsingland och fira midsommar och detta troligen (och förhoppningsvis) ute i Groland med familj oh vänner, det bästa är att Kristofer kommer med upp om allt klaffar! Då har jag beställt fint väder och en blommig klänning från Carlings, matkoma och en midsommarkrans. De andra veckorna är jag inte helt säker på men hoppas på ett hembesök av syster och Co. så vi tar Liseberg och Göteborg som en favorit i repris.

När kommer jag hem igen? Om jag det ändå visste och om jag det även fick bestämma... SNART hoppas jag i alla fall kunna görs ett besök i Norrland. Hade ju sagt mars hela mars månad men med förändringar på jobb så blev det just, ironiskt nog, mycket jobb. Men nu satsar jag på april i alla fall! Och jobbet går bra, Trollhättan är dock ZzzZz och jag vill bort bort, bort. Men om en vecka är jag i Uppsala med Sanna och Linn vilket jag ser fram emot.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag vill också komma till Trollhättan och götet i sommar!! :D

2013-03-18 @ 10:17:18
URL: http://sannatrosell.blogg.se
Postat av: Madelene

Ja jag hoppas verkligen att jag är ledig när du är ledig så att vi kan komma ner!! Och Groland spikar vi! ;) <3<3

2013-03-19 @ 19:16:42
URL: http://maddeluttten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0