Torsdag

Nu är jag hemkommen igen, fr.o.m. igår faktiskt. Haft en bra vistelse i framtiden och Uppsala. Klev upp 05:00 igår för att hinna med tåget Uppsala-Trollhättan, såg fram emot att komma hem och landa och njuta av en ledig dag i hemmamiljö men strax innan tåget rullade in på stationen i Trollhättan ringer Kassachefen inne på Coop forum och frågar om jag kunde tänka mig att hoppa in, klart jag kunde omedveten om kaosen. Jobbade 15-22:00 och hade kö i kassan non stop, helt sanningsenligt! Rätt slitsamt då jag klivit upp så pass tidigt och rest halva dagen. Men med norrländsk dialekt kommer man långt i kassan, det är hemligheten.

Hann hem till Kristofer och vända innan jobb, väl på plats blev jag uppmanad att leta påskägg - hittade det bakom skrivbordet och åt mig mätt och glad. Tack ännu en gång Babe.

Idag är jag ledig, hunnit med ett intensivt träningspass och ligger nu och myser hemma hos min trollhättebästis Lisa, kollar på projekt runway och laddar för en jobbhelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0