deff

Många har frågat mig vad jag ska "deffa bort" under mina kommande 20 veckors dietperiod..... saken är väl inte vad som ska bort, snarare VAD SOM SKA FRAM! Deff är en förkortning för "definiera" och vad som antyds är att man ska definiera fram musklerna genom att bränna underhudsfettet, fettet vi ändå inte behöver genom att äta massa jävla protein (2-3g per kroppskilo ren protein) Att börja deffa kan vara den bästa idén jag har fått! För en deff för mig innebär fler kalorier och bättre mat. Vi har räknat ut att jag behöver 2300-2600 kcal/dag och det är en jävla utmaning! Har hittills fått i mig 1200 kcal som mest på en dag, låter säkert löjligt - ät en kaka?! Nej det skulle vara att gå emot kostschemat då den största utmaningen för mig är att få i mig riktig-jävla-mat...

Så till alla haters, spar er negativa inställning till min nya diet. Det är jag och inte ni som gör detta. Och spar på krafterna - 19 veckor kvar att klaga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0