18:14

Vilken bra dag det har varit idag, tropisk värme och en svingod vattenmelon ifrån ICA, min alldeles egna lilla Ica-butik som kassörskans sa (stammis?) Bortsett från den fina solen så har jag äntligen IDAG fått träffa min ungdom via programmet "Mentor Sverige" och hon verkade hur go som helst så nu hoppas jag att jag kommer passa in på rollen som hennes mentor! 

Vad händer nu då efter kl 18 en torsdag? Jo jag ska ta mig ut till Coop Överby för att idag få äran att stänga matbutiken (min alldeles egna?)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad är det för program?
Jag har också länge tänkt att jag velat anmäla mig till ngåot sådant. För en ungdom som behöver stöd eller liknande :)

Svar: Det är en organisation i Sverige som hjälper ungdomar mellan 13-17 år. Efter intervju och utbildning så blir man "matchad" med en ungdom som sökt sig till mentor för stöd och vägledning typ. Kolla om mentor finns i Uppsala ☺
Micaela Larsson

2014-05-22 @ 21:26:39
URL: http://sannatrosell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0